Pages

5 Temmuz 2013 Cuma

KOCASI EVDE YOKKEN BAŞKASINA VEREN KIZIN HIKAYESI

Merhaba arkadaşlar heralde burda çok hatıralarımı paylaşıp duruyorum onu gösteri yor ben izmitten kadir bu anımda istanbulda yaşadıklarımdan bir tanesi üç dört sene önce yaşanan bir olay başlayalım anlatmaya :) bir gün telefonuma bir çağrı geldi ama numarayı tanımıyorum geri döndüm ses vermedi kapattım tekrar çağrı yaptı yine aradım konuşmıcaksan arama dedim baktım merhaba dedi sonra konuşmaya başladık adı ayfer diyelim iki arkadaşlarmış canları sıkılmış tesadüf aradıklarını söyledi sohbet falan kendini tanıtırmısın işte anlatıyor gözlerim ela boyum 167 kilom 58 falan nerde oturuyosun dedim bağcılar yüzyılda dedi yakınmışız seni görmek isterim dedim oda zamanı gelince görürsün dedi bu arada kendi sokagımda sürekli beni göz hapsine alan biriylede bakışıyorum eşinin dayısı çok samimi arkadaşım ondan şüpheleniyorum ama konduramıyorum çünkü dayıları gerçekten çok samimi olduğum biri neyse günler böyle sürüyor ben şüphemde devam ediyorum bunları da takip ediyorum çaktırmadan arkadaşım dediği de arkadaşımın gelini sonradan anladım ikiside süper hatunlar bir gün gine takılıyorum bunları da gördüm bulunduğum yerin karşısında bim market var oraya girdiler ikisi birden ama beni görmediler aradı beni napıyosun dedi ben de başka yerdeyim gibi söyledim ama bim marketin içine dogru baktım ayferin kulagında telefon direkmen yakaladım sizi dedim telefonu kapattım bunlar marketten çıktılar caddenin karşısında beni gördüler ama bakamıyolarda neyse ayfer sonra beni aradı yaa dedi ben çok uzun süredir senden hoşlanıyorum ama yelizin alakası yok (yeliz arkadaşımın gelini) olamaz zaten dedim kayın babası sevdiğim bir abim konuya geçelim biz bunla konuşmaya başladık neden kafaya taktın beni dedim bir düğünde beraber halay çekmişiz orda bunun elini tutmuşum o gün bu gün hep beni düşünüyormuş sohbeti bayagı ilerlettik işin kötü tarafı tam karşı apartmanda oturyor sonuçta ikimizde evliyiz o ara şansa eşim memleketine gitmişti bizim sohbetlerimiz de seksten başka bir şey değildi bir gün beni aradı eşi yazlığa gidecekmiş kendisi evde kalıcakmış gece musaitim gelirsin dedi tabii ben sabırsızlıkla gece olmasını bekliyorum ama içimde öyle bir heyecan ve korku varki aynı sokaktayız biri görür mü düşüncesi derken saat gece bir oldu hadi gel dedi otamatiğe basmış alt kapıyı açmış bu arada üst kapıyı da açmış beni bekliyor neyse girdim içeriye girer girmez koridorda sanki kıtlıktan çıkmış gibi birbirimizi öpüyoruz uçuyoruz adeta birbirimizi nasıl soyduk bilmiyorum ama odaya zor geçtik sonra kanepeye oturttu beni başladı küçük kadiri yalamaya seni çok seviyorum ilk günden beri istiyorum demeye başladı gerçekten güzel sakso çekiyodu bu sefer ben ona uzan dedim muamele sırası bendeydi dudaklarından başladım boynunu kulak memelerini yavaş yavaş gögüslerine doğru indim ordan gögüslerinin yanlarını kaburgalarını yalamaya başladım bir çok kadın ordan çok zevk alır ordan indim kukusuna kuku degil bal kutusu tertemiz mis gibi kokuyor yalıyor yalıyorum doyamıyorum anlayın ne kadar güzel ayfer bu arada iyice kudurdu yeter artık sik beni diye bağarmaya başladı ben dedim bebeğim az daha kudur dedim bunu domalttım götünü yalamaya başladım bacakları titremeye başladı nasıl sesler çıkarıyor uçuyo bu arada titreyerek boşaldı dedim şimdi oldu bebeğim sıra bende bunu sırt üstü yatırdım bacaklarını omzuma aldım yaragımı amının dudaklarının arasına sürtüm amcığa yavaşça girmeye başladım çok dar bir amcığı varmış gerçekten bu uflamaya başladı amımı doldurdun çok tatlı sikin var dedi sonra ben kanepeye oturdum ayferi üstüme aldım tüm kadnların sevdiği ve rahat boşaldığı pozisyon ☺) bu geldi sikimin üstüne oturdu 10 15 dk bu şekilde içine aldı ama uçuyo zevkten sikicim müthişsin sen benin kocam ol demeye başladı ben de artık boşalmak üzereydim geliyorum dedim tüplerimi bağlattım içime boşal ben de geliyorum dedi ve aynı anda müthiş patladık 2-1 galip oydu çok güzel ve zevkli bir seks oldu saat gece 3 olmuştu ben sessizce evden çıkıp arka sokaktan bir tur atıp evime geçtim gerçekten çok güzel bir kadındı aklıma geldikçe sizinle hatıralarımı paylaşıyorum yazdıklarımın tamamı gerçektir görüşmek isteyen bayanlar evli çiftler seks çok güzel bir zevk yaşamak isteyenler bana ulaşabilir.

2 yorum:

  1. Merhaba hanım efendiler. okuduğunuz hikayeleri bire bir yaşamak isterseniz ben levent 34 yaş bkr ım çagrı atmanız yeterlidir sizi gökyüzündeki bulutların üstüne uçurabilirim nerde olursanız olun
    05426736850 fark yaşamak istiyorsanız farkı benimle yaşayın reel görüşmek dileğiyle 7/24 arayacağınız numara 05426736850 CESARETİN YOKSA ARAMA

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 (özele açık) resimler bana ait

    YanıtlaSil

Reklam